3.9.15

Nowy lokator bloga!

Jak już zapewne zauważyliście (bo wali to dość intensywnie w oczy), postanowiłam zmienić wystrój bloga. Początkowo nie wiedziałam, co zrobić, ale miałam jasno określony cel - niech będzie prosto i przejrzyście. Wywaliłam wszystko i postawiłam na samą grę kolorów. Wyglądało to jednak jakoś biednie (?), a przynajmniej pustawo. Pomyślałam, że przydałby się jeden mocniejszy akcent. Wyciągnęłam więc do użytku tablet, z myślą, że może coś uda mi się stworzyć. Ale nie wyszło :D Zwróciłam się więc z pomocą do.. Pina! Tak, współpraca KuPin znów w akcji. I tak z mojego "szkicu" stworzył tą śliczniutką myszkę. 


Czyż nie jest rozkoszna? Bardzo, bardzo mi się podoba. Pin spisał się na piąteczkę z plusem, dokładnie o takie coś mi chodziło. Pozostało już tylko wymyślić imię dla naszej nowej myszki :3. Nie wiem jeszcze, czy taki będzie ostateczny wygląd bloga, bo znając mnie to jeszcze coś pokombinuję. A jeśli się zastanawiacie, dlaczego taki, a nie inny pomysł, to powiem, że inspiracją było to zdjęcie:


Teraz bym chciała taką maskotkę! Gdybym umiała choć trochę szyć, pewnie bym się za to zabrała. Niestety nie umiem nawet porządnie przyszyć guzika, więc lepiej dla ludzkości, bym się za to nie zabierała. Chyba, że ktoś by dla mnie taką wykonał :3 

Ten post w zasadzie nie ma większego sensu, ale piszę go, by nie zastać na blogu całkowitej pustki. Korzystając z tego, muszę poinformować, że przez jakiś czas może być tutaj cicho, gdyż wrzesień będę mieć dość zabiegany. Już teraz powinnam zacząć randkę z analizą, bo za równy tydzień mam egzamin, a totalnie jeszcze niczego nie ruszyłam. Wiecie, dziś miałam durny sen, że pisałam maturę z polskiego i matematyki w jakimś nowym programie układanym przez (!!!) Chińczyków. Przyszła jakaś babeczka (Chinka ofc) mnie opierd za to, że kolega tłumaczył mi zadanie z geometrii. Natomiast z polskiego nie zdążyłam przepisać pracy. Dopiero po chwili przyszła myśl: "przecież ja już zdawałam maturę". Ludzie, pierdzieli mi się, chyba zaczynam wewnętrznie przeżywać ten nieszczęsny egzamin ƪ(~ε~“)ʃ.

W drugiej połowie miesiąca mam wesele w rodzinie, a następnie wyjeżdżam ze znajomymi nad morze, by skorzystać z ostatnich dni wakacji. Kierunek - Władysławowo, już nawet zarezerwowaliśmy sobie świetny apartament, bo w końcu.. połowę taniej! Aktualnie zajmuję się też kilkoma graficznymi pierdołami m.in zakładki do książek, które trafią na sprzedaż w sklepiku szkolnym (czym handlować!) oraz emotikony na stronę El'a. I dziś w końcu przyszedł do mnie plecaczek.


A w zasadzie plecak, nie spodziewałam się, że będzie aż tak wielki. Jak go dziś założyłam, wyglądałam jakbym wyszła właśnie ze szkoły (nie, że miałam na sobie iście nerdowy strój). Za to myślę, że spokojnie będzie mi służył na uczelnie, w końcu coś pomieści moje ogromne zeszyty. Plusem za to jest fakt, że kolor jest znacznie ciemniejszy niż miał być. Gdy zamawiałam chciałam kolor brązowy, ale niestety już był wyprzedany. Natomiast ten miał być baaardzo jasny - jak widać, nie jest. No i ten pluszowy materiał, będzie mi się wygodnie spało na wykładach ㅇㅅㅇ.

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiedziałem, że to napiszesz. W końcu jesteś mną :3

      Usuń
    2. Pinuś, proszę mi nowe prace tworzyć :v

      Usuń
  2. Możesz nazwać myszkę "hiri", troszkę tak z fińskiego :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mój kot przyniósł mi podobną myszkę. Martwą. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za przesłodka myszka! ^o^ I śliczny wygląd bloga. :)
    Powodzenia w analizie. Mnie też dopadają sny z cyklu "Bój się, bój". Dziś śniło mi się, że spóźniłam się na zajęcia (chyba z powodu jakiejś kłótni z rodzicami), a był to pierwszy dzień roku akademickiego i z jakiegoś powodu (nie zwracaj uwagi na powtórzenie, nie mam siły myśleć) wszyscy mieli być obecni. Ogółem było niefajnie i obudziłam się okropnie zestresowana. :/
    Już teraz życzę miłego wypoczynku we Władysławowie. :) Bardzo lubię tam jeździć. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że ja sama sobie powoduję ten stres, bo żadna siła nie może mnie zaciągnąć do nauki.. Chyba wolałabym jednak sesję poprawkową tuż po właściwej. Wiedziałam, że się nie będę uczyć, dla mnie to za duży odstęp czasu ;_;

      Usuń
  5. Jak tu ładnie! I słodko! Ale tęsknie za starym tłem T^T.
    Mi się kiedyś śniło, że nie mogłam napisać matury, bo cały czas wstawałam i wychodziłam z sali. Obudziłam się strasznie wkurzona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Mnie właśnie zaczęły irytować te truskawy (bo nie mogę ich zjeść).
      Mnie matura czasem się śni, ale ten sen był.. przytłaczający.

      Usuń
  6. Myszka przesłodka. <3 A poprawki są straszne, człowiek myśli sobie, że przecież ma tyle czasu a ostatecznie budzi się z ręką w nocniku, nieprzyjemne uczucie. Tak więc spełnij swoje obowiązki studenta, później porządnie się wybaw i wracaj do nas. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie robię wszystko, byleby tylko nie zasiąść do nauki. A czasu coraz mniej!

      Usuń
  7. Myszka na pewno szybko się tu zadomowi. Też mam z szyciem niewiele wspólnego. W tym roku piszę maturę, ale jak na razie nie śni mi się po nocach i myślę, że mogłoby już tak zostać. ^^'' Prześliczny plecak. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed maturą nie wariowałam jakoś szczególnie, ale już po niej, co jakiś czas powraca w sennych koszmarach. Ughh To chyba nośnik stresu :D

      Usuń
  8. Miałam kiedyś taki plecak, co prawda znaleziony w szmateksie, ale zawsze i przekazywałyśmy go sobie z młodszymi koleżankami do klasy maturalnej. Każda z nas zdała maturę, to najważniejsze XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ten kupiłam za jakieś 30 zł, mógłby spokojnie być ze szmateksu xD W takim razie, wezmę go na egzamin xD

      Usuń
  9. Władysławowo jest urocze! Ja w tym roku tez byłam nad morzem, w sumie na jeden dzień (ah ten PolskiBus!), ale było przyjemnie. I odwiedziłam Jastarnię. To życzę udanej pogody nad morzem :)
    A wygląd bloga jest bardzo ładny, prosty i kolory mnie urzekły. A myszka kochana, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w Międzyzdrojach, ale tyle ludzi tam, że mnie przytłaczało. We wrześniu przynajmniej miło i spokojnie (:
      Dziękuje serdecznie :3

      Usuń
  10. Ta myszka jest epicka <3 tak samo jak i dzieło Pina, jak i oryginał ze zdjęcia, no, matko! Brałabym!
    Mile spędzonego września c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga ^^ Tak bardzo, że w końcu postanowiłam dodać komentarz (Brawo ja xD).
    Ten plecak taki śliczny. Też taki chcę ;D
    Miłego dnia i w ogóle roku szkolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki plecak to wydatek max 30 złotych, śmiało polecam zamawiać :D
      Do roku akademickiego jeszcze miesiąc, ale dziękuję :3

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga ^^ Tak bardzo, że w końcu postanowiłam dodać komentarz (Brawo ja xD).
    Ten plecak taki śliczny. Też taki chcę ;D
    Miłego dnia i w ogóle roku szkolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten szablon jest piękny, omg. *w* No i myszka uroczo wyszła. Popieram propozycję Elenthar! Hiri brzmi naprawdę fajnie jak na imię dla takiego słodziaka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny wystrój, też muszę w końcu coś w swoim zmienić bo chciałabym coś bardziej kolorowego >,<. Ta maskotka jest przeurocza, niestety dwa skrawki materiału potrafię złączyć jedynie klejem i taśmą dwustronną :V. Powodzenia w nauce (nie spaniu !) na uczelni :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląd jest super, o rany, to jest przecież MYSZ!
    Szacunek, uwielbienie, tylko tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  16. U ciebie na blogu zawsze ładnie, teraz też ;) Myszka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia na egzaminach i udanych wakacji! :D
    Myszka idealna, taka... Sumirowata ;)

    OdpowiedzUsuń

slider