29.9.15

Miś do spraw specjalnych (:

     Jesień nadeszła w pełnej okazałości. Osobiście bardzo się z tego cieszę, gdyż jest to moja ulubiona pora roku. W obecnej sytuacji mogę podziwiać ją w pełnej krasie, za sprawą mieszkanka w lesie. Dziś, gdy słońce wyjrzało zza chmur, pięknie ujęło ciepłe barwy roślin, przez co poczułam się wyjątkowo dobrze. Możecie potraktować mnie jako wybryk natury, ale uwielbiam chłód - strasznie męczyłam się w tegoroczne lato :< A w tym roku mam wyjątkowego sprzymierzeńca, dzięki któremu nie zamarznę na moich jesiennych eskapadach.

Jakiś czas temu napisałam, że nie będę nic zamawiać. Póki co, dobrze się trzymam! Ale przyszła do mnie paczka, zanim ogłosiłam swoje postanowienie (więc się nie liczy ^^). Tym razem jest to kurtka, która przysporzyła mi niemałego stracha. Po złożeniu i opłaceniu zamówienie, zorientowałam się, że na sklepie jest dokładnie taka sama kurtka, tylko o kilka dolarów droższa. Zdziwiło mnie to, tym bardziej, że zdjęcia jak i opis były dokładnie takie same. Różniły się tylko tytułem. Miałam pietra, że zamówiłam kurtkę.. bez kaptura, a przecież to głównie przez niego skusiłam się na to ubranko. Szczęśliwie dotarła do mnie zgodnie ze zdjęciami, w niższej cenie i z rabatem. 

     Na stronie sklepu widniały tylko dwa rozmiary: M i L. Wymiary wskazywały na krótką, ale szeroką kurtkę, co trochę mnie martwiło, gdyż "górę" mam raczej małą. Zaś na metce ubrania napisano, że jest na 160cm wzrostu oraz odpowiada naszemu rozmiarowi XS. Po raz kolejny natrafiłam na nieco rozbieżne wymiary (aż z ciekawości ją wymierzę). Kurtka dostępna jest w trzech kolorach: czerwonym, żółtym i granatowym. Zastanawiałam się jeszcze nad czerwoną, ale stwierdziłam, że właśnie ta ostatnia będzie mi najbardziej odpowiadać. 

     Kurtka wykonana jest z mieszanki różnych materiałów bawełnianych. Środek przypomina w dotyku kocyk dla niemowląt - jest wyjątkowo mięciutki, delikatny i świetnie trzyma ciepło. W dodatku ma przeuroczy wzór w serduszka. Zewnętrzna część jest bardziej matowa i puchowa, coś podobnego do zamszu, ale bardziej hmm jedwabnego (?). Zaś wykończenie mankietów oraz kaptur to najprawdopodobniej wełna, musicie przyznać, że wygląda jak baranek ^^. Pomimo tego, że kurtka jest cienka to jej materiał nie pozwala nam przemarznąć. A zapinana jest na zatrzaskowe guziczki. Dodatkowo można się zapiąć aż po samą szyję, więc szalik staje się zbędny. 


     Jak na kurtkę za 37 dolarów jakość nie jest w pełni zadowalająca, choć w porównaniu do płaszcza, który zakupiłam prawie dwukrotnie drożej, nie można się czepiać. Największą wadą (chociaż może tylko u mnie) są krzywo wszyte uszy i źle podszyty kaptur, ale myślę, że da się to jakoś naprawić. Mogłaby być też kilka centymetrów dłuższa. Mimo tego jestem bardzo zadowolona z zakupu, może dlatego, że wszelkie okrycia wierzchnie są moją ulubioną częścią garderoby i nigdy nie mam ich dość w swojej szafie. 


kurtka MissAngle | sweter House | legginsy bazarekbuty CCC 

Yay! :3 

21 komentarzy:

  1. Jaki miś! Chcę go! *.* Mam misiową kamizelkę i swoim bratanicom też takie kupiłam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze cieplutką misiową bluzę, uwielbiam :3

      Usuń
  2. Uznałabym cię za dziwaka, gdybym nie znała swojego Arusia. On też nienawidzi gorąca i woli chłód, dlatego zawsze się kłócimy, bo gdy mi jest zimno i siedzę pod kocami, on otwiera okno i chodzi w krótkim rękawku. WHYYY.
    Mieszkanko w lesie <3? O matko!
    Jezusie, kurtałka taka piękna. Te uszka są boskie i na pewno fajnie grzeją w łepka. A gif sprawił, że się uśmiechnęłam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się tak kłócę z moim facetem, bo tak samo jak Ty, lubi się wygrzewać :D
      No, tak mi się trafiło. Lokatorzy wiewiórki i ptaszki, szyszki w butach itp :D
      Bardzo miło mi to czytać :3

      Usuń
  3. Jejusiu przesłodka jesteś ♡ a ta kurteczka to po prostu cud

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypominasz owieczkę.:3 Ja szukam swojego idealnego płaszcza. Ale jestem bardziej wybredna. Musi mieć ciekawy skład. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo myślałam, że zamawiam płaszcz, ale później się kapnęłam, jakie to króciutkie będzie xD
      To takiego na pewno nie znajdziesz w kałai sklepach (i nie za taka cenę) :v

      Usuń
  5. Ja też jestem zimowym typem, więc obecna pogoda bardzo mi odpowiada, minusowe temperatury też znoszę bardzo dobrze. xD Jestem tak bardzo zimowym typem, że u mnie z bluzami, sweterkami i innymi takimi dosyć krucho, najchętniej cały czas biegałabym w krótkim rękawku, chociaż na innych uwielbiam wszystkiego rodzaju sweterki, czy takie urocze kurteczki jak Twoja. <3 Zakup prezentuje się wspaniale i mimo, że wspomniałaś o wadach, słodkość tej kurtki chyba niweluje je wszystkie. hah ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mam sporo cieplejszych ubrań, bez nich bym na pewno zamarzła, to raz, a dwa: uwielbiam je :3

      Usuń
  6. Ach, jaka śliczna kurteczka! :3
    Widzę, że masz podobnie do mnie, też mam dużo ciepłych ubrań, bo łatwo marznę (i jednocześnie źle znoszę upały - i tak źle, i tak niedobrze), za to Tabitha faktycznie jest zupełnie niepodatna na zimno. Mnie się robi na uczelni zimno na sam jej widok w środku zimy w cienkich rajstopach. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w stanie sobie to wyobrazić, zresztą sama mówiła kiedyś, że bez rajstop nigdzie nie wychodzi :DDD

      Usuń
  7. Na tym gifie zaczęłaś mi przypominać Miurę Ryosuke :D
    Podziwiam cię za zamawianie ciuchów na internecie, poza cosplayami moje dotychczasowe doświadczenia są nietrafione, albo kiepska jakość, albo rozmiar kompletnie nie ten T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygooglowałam.. serio? xDD
      Z rozmiarem nigdy się nie przejechałam, natomiast jakość zwykle jest albo całkowicie beznadziejna, albo 'znośna'.

      Usuń
  8. Słodki kaptur, dobrze ci w tej kurtce ;) Sama od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem bluzy z kapturem z tego rodzaju, urocze to jest i takie w sam raz na zimę, bo puchate, mięciutkie i w ogóle kawaii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś były świetne bluzy z uszkami w new yorkerze za 99zł. Bardzo dobra jakość i cena w miarę przystępna (w internetach bywają raczej droższe). Chyba nawet co roku w tym okresie mają je w ofercie (:

      Usuń
  9. Świetna kurtka. Na początku myślałam, że kaptur jest od jakiegoś swetra XD. Muszę kupić sobie jakieś ciepłe ciuchy bo mało ich w szafie, a ostatnio rano jest tak zimno, że mam wrażenie że ręce mi opadną :P. Jaki fajny gif ! :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wychodzę o 7 na uczelnie to jest około 0 stopni - totalna masakra. Kurtka za to spełnia swoje cieplne zadanie xD

      Usuń
  10. Aww, jest cudna (☆ω☆) ja również wolę chłód, nienawidzę lata i upałów >.< Kurteczkta bardzo ładnie się na tobie prezentuje, a te uszka przebijają wszystko \(^▽^)/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mysza nie ma jesiennej kurtki ;___; Ma tylko żeglarską i w niej chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko jaka słodka ta kurtka *.* Ty zawsze gdzieś wynajdujesz takie fajne rzeczy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

slider