22.8.15

URL song Tag [edited].

Dziękuję za nominację Otai i Winterkowi. Jako, że oznaczyły ten blog dwie osoby, jeden tag należny do mnie, a drugi do Elenthara. Stwierdziliśmy, że bez sensu jest pisać, dlaczego właśnie te piosenki i do każdej wstawiać linki, więc zrobiliśmy swoje małe kompilacje. Większa szansa, że ktoś w ogóle ich przesłucha :D 

Tag ten polega na:
1. Dopasowaniu utworu muzycznego, którego tytuł zaczyna się od każdej literki nazwy bloga (w naszym przypadku K-U-P-I-N-A-R-T). Jeśli blog nazywa się ABC to dopasowujesz jeden do A, drugi do B i trzeci do C. 
2. Nie mogą powtarzać się wykonawcy.
3. Otagowaniu 5 blogów (bierzta, jak chceta!) 

Także zapraszam do obejrzenia poniższych filmików oraz zachęcam do udziału w zabawie (: 



PS - Japonia blokujeeee :OOOOO
PS 2 - zapraszam na przypadkowo założonego aska

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zwróciłaś uwagę, bo bym nawet nie zauważyła ^^ Przez japońskie wstawki filmy zostały zablokowane, hehe :D

      Usuń
  2. Japonia potrafi w ogóle z youtuba piosenki wywalać i niektórych artystów można znaleźć tylko na innych serwisach :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, cieszę się, że zabrałaś się za ten tag *^*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie tagi, bo zawsze człowiek dowie się czegoś nowego. W tym przypadku nieznane piosenki. Niektóre z nich już zagościły na mojej skromnej playliscie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już skrobię, które mi wpadły w ucho ;)
      *The Gazette (mam do nich sentyment z powodu op do Kurosza)
      * Nightwish tez mnie pozytywnie zaskoczyli - wcześniej z ich repertuaru lubiłam tylko "While Your Lips Are Still Red".
      Mettalice już miałam, bo jak można było nie mieć.
      Ogólnie gratuluję pomysłowości, aby wynaleźć wszystkie piosenki na odpowiednia literę ;3

      Usuń
    2. Ja gazeciaków to tak do wydania tych ostatnich albumów. Uwielbiam ich starszą twórczość, nowa do mnie nie przemawia.
      Swoją drogą najnowszy album Nightwisha jest bardzo fajny, ale nie wiem czy wokalistka by ci przypadła do gustu.

      Usuń
  5. Jaki trudny tag :O, nigdy nie udało by mi się go zrobić XD. Pamiętam jak miałam mega fazę na Uprising to było coś niesamowitego. Muszę przyznać z bólem serca, że reszty prawie nie znam :'((. Ale Alice in disguise już sobie ściągnęłam :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim problemem było to, że nie mogłam swoich ulubionych piosenek dobrać :<
      Bardzo się cieszę, Cinema Bizarre, jak sama nazwa mówi, to nieco dziwaczny zespół :D

      Usuń

slider