5.7.15

LBA

Waaaaakacjeeeeee! 
Tak, sesja nareszcie się skończyła i mogę się cieszyć przynajmniej dwoma wolnymi miesiącami. Niestety czeka mnie sesja poprawkowa we wrześniu, ale nie martwmy się tym teraz ヾ(・ω・。)シ Jakie macie plany na wakacje? Ja zamierzam obskoczyć kilka konwentów (Ryucon i Animatsuri na 100%), a także jakieś festiwale. No i prawdopodobnie wypad nad morze bądź w góry, ale to się jeszcze wszystko okaże. Poza tym przydałoby się ogarnąć pokój, poprzeglądać wszelkie papiery, powyrzucać niepotrzebne graty no i oczywiście nadrobić zaległości mangowo/ książkowo/ animowe╭( ・ㅂ・)و ̑̑. 

Pozamawiałam kilka pierdół z Azji, jestem bardzo ciekawa kiedy przyjdą, bo są to rzeczy bardziej cosplay'owe (będą przebieranki ٩(●ᴗ●)۶). Przez to też urośnie nieznacznie moja malutka kolekcja lolicich ubranek.
Aha, i przekroczyłam 500 mangusiów! 

Czyż nie wyglądają wspaniale z dolnej perspektywy? 

I czas na nominację od Kusonoki Akane, Kagusi, i Sasy (jeszcze raz bardzo dziękuję).
,,Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 10 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 10 osób ( informuje je o tym wyróżnieniu ) i zadaje 10 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie"

1. Co wolisz: anime, dramy czy mangi. Dlaczego?
Hmm, pewnie jeszcze kilkanaście miesięcy temu, bez zastanowienia, powiedziałabym, że anime. Ale gdy nie miałam zbytnio czasu na hurtowe oglądanie serii (w moim przypadku tak własnie było) to manga stała się opoką. Tak mi to już zostało do dzisiaj - małe przyzwyczajenie. Albo i wygoda. Zaś do oglądania dram nie mogę się "nastawić". Oglądam pojedyncze tytuły, ale baaardzo rzadko i jeśli już to wybieram raczej krótkie serie. 
2. Gdyby dane Ci było mieć na własność tylko jedną serię anime/mangi (nie ważne czy wydaną w Polsce czy nie), to jaką?
To jest bardzo dobre pytanie, hmmmm..jeśli chodzi o mangę to bardzo bardzo chciałabym posiadać w swojej kolekcji Yamato Nadeshiko Shichihenge (może i dziwne, ale jednak!), a jest to w zasadzie nie możliwe, więc gdybym mogła wybrać tylko jeden tytuł, postawiłabym właśnie na ten. 
3. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?
Nie lubię upałów i nie znoszę przeszywającego zimna. Z tych powodów odpada lato oraz zima. Jestem alergikiem, wszelkie rośliny pylące mnie uczulają. Zatem najlepsza jest jesień! 
4. Gdybyś mogła spędzić dzień z jednym z Twoich ulubionych mangowych/animowych postaci, to kto to by mógł być?
Pojadę z fantazją. chciałabym spędzić dzień z Ryukiem. Ale by się działo (szczególnie teraz, kiedy mi podpadł jeden wykładowca (`ε´)).
5. Często płaczesz na filmach/dramach/anime/mangach/książkach?
Zdarza mi się to nader często.
6. Chciałabyś być mądra, ale brzydka czy głupia, ale piękna?
Mówi się, że jak się będzie głupim, ale pięknym to bogatego faceta i tak się znajdzie, więc też to jest jakiś sposób na życie :P Ja jednak zdecydowanie wolę być mądra. Uroda to nie wszystko, zresztą jej zawsze można dopomóc.
7. Jaki jest najważniejszy dla Ciebie element w mangach/anime/dramach (np. fabuła, kreska, muzyka, aktorzy...)?
Dla mnie wszystko po trochu, bo składa się ono w jedną, zgrabną całość. Chociaż, jako osoba związana mniej lub bardziej ze sztuką, zwracam szczególną uwagę na grafikę, bo ta zwykle wpływa na wybór danego tytułu (choć jak widać w przypadku Yamato.. - nie zawsze). 
8. Protagoniści czy antagoniści?
Różnie, zależy od sytuacji, miejsca itp. Choć często ciągnie mnie w stronę czarnych charakterów. 
9. Czy istnieje coś, co jednocześnie kochasz i nienawidzisz?
Kebab i czekolada.
10. Jaka jest obecnie Twoja ulubiona piosenka?


11. Jak długo blogujesz? Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Bardzo niedawno pisałam o tym post, więc odsyłam TUTAJ. A tak mocno skrótowo: bloguję już od ok. sześciu lat, a skłoniła mnie chęć dzielenia się wspólną pasją z szerszym gronem, a także poznawanie opinii innych.
12. Najcenniejsza zdobycz w Twojej kolekcji (mangowej, książkowej, gadżetowej)?
Wszystkie dotychczasowo wydane tomy Berserka! 
13. Wersja papierowa czy ekranizacja?
Papierowa.
14. Gdybyś wygrała milion w totka to...?
To bym przepuściła hajs na mango, pierdoły i dłuuuugi pobyt w Dżapanii :v
15. Ulubiona manga/anime?
Hmm, gdy przyszło mi się dłużej zastanawiać nad tym pytaniem to tak jakoś.. chyba nie mam konkretnych ulubieńców. No ale skoro muszę coś wybrać to powiem K-ON - bo tak! 
Bo:
- jest urocze,
- jest głupkowate,
- śmiechnę nawet kilka razy,
- nie muszę myśleć,
- nie wylewam potoku łez,
- oglądam swoje Alter Ego :D 
16. Znienawidzona postać z mangi/anime?
Wiecie? Chyba nie mam takiej.. Chociaż.. nie, jednak nie. 
17. Co lubisz robisz w wolnym czasie?
Jeść, spędzać mnóstwo czasu na łonie natury, pojeździć rowerkiem, rysować/malować, sprzątać (na prawdę to lubię), słuchać muzyki, poczytać coś, pooglądać youtube'a. W sumie wszystko! 
18. Coś więcej niż manga - czytasz komiksy? Jeśli tak polecisz mi jakiś?
Z komiksów to czytam tylko Adventure Time, czy polecam? Jak lubisz marnować czas to a i owszem :D 
19. Czego się boisz?
Panicznie boję się żab i ogólnikowo ludzi. 
20. Ulubione słodycze?
Czekolada, im bardziej kremowa tym lepiej. Uwielbiam także lody, mam swoje ulubione w cukierni Batida (kierunek Nowodwory, Warszawa) o smaku orzechów nerkowca, z miodem i wanilią. Obłędne! No i nie pogardzę zwykłym, kruchym ciasteczkiem maślanym. 
21. Co skłoniło Ciebie do założenia bloga i czy namówiłbyś innych do stworzenia swojego własnego "kącika internetowego"?
To pytanie wiąże się z pytaniem nr 11. Bloga założyłam, będąc już w podstawówce. Następnie, w czasach gimnazjalnych, namówiłam dwoje moich znajomych do wspólnego blogowania. Skłoniła mnie zwykła chęć dzielenia się swoimi przemyśleniami i poznawania opinii innych. 
22. Jakie było Twoje pierwsze anime/manga?
anime: 
W czasach dzieciństwa były to przede wszystkim: Sailor Moon, Dragon Ball, Yattaman, Bia, Pokemony no i Kapitan Tsubassa. Później zaczęły być emitowane w telewizji Naruto, Chobits, Great Teacher Onizuka oraz Death Note, które sprawiły, że zaczęłam się bardziej interesować anime. 
manga:
Mangę zaczęłam czytać, będąc dopiero w gimnazjum i moimi pierwszymi tytułami były Peach Girl, Naruto, Ouran i Death Note. 
23. Jaki tytuł poleciłabyś/poleciłbyś wszystkim? Może być zarówno manga,anime bądź książka czy film.
manga: Death Note
anime: Shingeki no kyojin albo Chihayafuru (pójście na łatwiznę, większość lubi) 
książka: "Kochanowo i okolice" po prostu jedna z najlepszych książek ever! 
film: jako iż nie jestem zapaleńcem filmowym, ciężko mi cokolwiek wybrać :C Z tego powodu polecam ostatnio widziany przeze mnie film "Agentka/Spy". A, no i Minionki
24. Jakie jest Twoje dotychczasowe największe osiągnięcie?
Wydaje mi się, że wyjście z depresji i odnalezienie swojego szczęścia u boku (:
25. Opisz siebie w 5 słowach
- infantylna,
- niezdarna,
- śmieszek/ głupek,
- kreatywna,
- bystra.
26. Jakie jest Twoje ulubione mityczne stworzenie?
Chyba smoki, o tak, tak, uwielbiam smoki. 
27. Jaki tytuł który przeczytałaś/przeczytałeś bądź oglądnęłaś/oglądnąłeś był najdziwniejszy?
Akikan/School Days, niech was broni ręka boska zanim to sięgniecie! 
28. Co jest najpyszniejszą rzeczą jaka jadłeś/jadłaś dotychczas?
Trafiło na żarłoka :D Uwielbiam Cannelloni ze szpinakiem i ricottą w sosie pomidorowym z Fabryki Pizzy (kierunek Nowodwory, Warszawa). Niby nic wielkiego, ale obłędne danie. 
29. Jaki jest najlepszy film ale nie anime?
Tak jak wspomniałam wyżej, nie oglądam zbytnio filmów, przez co nie mam swojego ulubionego. 
30. W jakim mieście chciałbyś mieszkać?
A w żadnym, dużo bardziej wolałabym zamieszkiwać przedmieścia. Aktualnie pomieszkuje w Warszawie, na szczęście tej mniej tłocznej (Nowodwory, jee) i jest mi tu całkiem przyjemnie. 

Wybaczcie, że tak oszczędnie, ale dużo tych pytań mi dałyście :v 

17 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś podliczyć ile sama mam mang.
    Ciuchy śliczne! Przyjdź do sali WTF Azja powiedzieć cześć na Ryuconie :D

    To calledoni to bym zjadła TwT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się później. Twoja kolekcja również jest imponująca ^^
      Przyjdę i wszystkich wystraszę, hahah :D

      Usuń
  2. Tak wyjazd do "Dżaponii" to jest to ;D moje początki z anime były takie same! chociaż chyba wszyscy od tego zaczynali swoją przygodę z anime :D a jeśli chodzi o anime czy mangę to dla mnie najważniejsze są postacie :D kurde.. 500 mang? ja dopiero przekroczyłam magiczną setkę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przynajmniej większość, bo to były te piękne czasy, kiedy animu leciało w tv :p
      Jak się przekroczy setkę to później mango wpadają jak szalone :D

      Usuń
    2. tak, a teraz to w ogóle anime nie ma w TV :( przykre... i pewnie dlatego nie oglądam TV :D
      no właśnie... wpadają jak szalone, dziś się o tym przekonałam i kupiłam 3 nowe tytuły, nie mogę przejść obojętnie obok mang, to jest silniejsze ode mnie ;D

      Usuń
    3. Coś tam mooooże się jeszcze znajdzie, ale raczej skierowane do młodszej widowni.
      Hah, każdy tak ma :D Czasami wolę nie kupić sobie żarcia, a kolejną mangę :D

      Usuń
  3. Zazdroszczę pięknych sukienek. <3 Zawsze chciałam się tak nosić, ale potem stwierdziłam, że lolici styl mi nie pasuje i zostałam przy prostocie. Plus dla mnie za to, że przynajmniej na to nie przepuszczam kasy. ^^" Pokaż się w swoich sukieneczkach, bo na pewno pięknie w nich wyglądasz. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, wydaje mi się, że wyglądam w nich komicznie. Może za stara już jestem :D ale co poradzić, kiedy one są tak piękne *^*

      Usuń
  4. Oj tak, "School Days" to jest jednym z tych anime, których na pewno wolałabym nie oglądać, ale niestety... Trauma do końca życia ;( Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzenia na pytanka ;) <3
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam opinię :D
      Jeszcze raz dziękuję, fajna zabawa :3

      Usuń
  5. Więc standardowo, zazdroszczę tylu mang i tych słodziaśnych ciuszków (z dolnej perspektywy wyglądają wręcz obłędnie :D). Trochę zaskoczyła mnie Twoja ulubiona manga/anime, no ale K-ON! ma jednak w sobie to "coś" (pierwszy tomik już do mnie jedzie ^^). Jak nie oglądałaś to poleciłabym Tobie z filmów "Nietykalni" bo przekonuję do niego wszystkich XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już tam napisałam, wybrać nie potrafię, ale K-ON (bardziej anime w tym przypadku) było takim neutralnym wyborem :D
      Jeśli najdzie mnie ochota to obejrzę :D

      Usuń
  6. Urocze sukieneczki *o* Az trudno wybrać własnego faworyta, bo wszystkie mimo, że zrobione w tym samym stylu, to summa summarum różnią się między sobą :).
    School days... brr... ciągle pamiętam jak oglądnęłam "to coś" z nieświadomym nastawieniem, że jest to wspaniały romans...
    Po tym anime zaczęłam wątpić w to co polecają mi znajomi xD
    Dzięki za odpowiedzenie na pytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wybrać jak się je zobaczy na kimś. Różnie się układają na ciele (:
      Nom, czasami lepiej zastanowić się kilka razy nad rekomendacjami ludzi :D

      Usuń
  7. Ja też czekałam na wakacje głównie dlatego aby nadrobić zaległości, głównie serialowe, filmowe i książkowe, bo tylko w czasie wakacji mam zadowalającą ilość czasu aby to wszystko ogarnąć :) Sukienki które pokazałaś wyglądają uroczo! Chętnie bym takie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te sukienki! Życzę Ci udanych wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń

slider