19.7.15

Kitty..

Tak było można mnie spotkać w pierwszym dniu konwentu Ryucon. Nie jest to nic specjalnego, ale pomyślałam, że warto pokazać Wam tą spódniczkę, gdyż wyniosła mnie ona niecałe 30zł! To, co najbardziej mi w niej odpowiada to materiał, który się nie gniecie. Pozwoliło mi to wytrzymać kilka godzin siedzenia na konwentowych stołkach (•̀ᴗ•́)و ̑̑. Niestety ma dwie wady: 
- jest super krótka - nawet przy moim bardzo niskim wzroście, jeden nieodpowiedni ruch i każdy może ujrzeć moją bieliznę,
- jest w tzw one size - o ile paski utrzymują ubranie w ryzach i wygląda to estetycznie, nie da się ukryć, że jest za duża w pasie i tam też odstaje. 
O ile to drugie mi nie przeszkadza, to z pierwszym może być niebezpiecznie. Warto zaopatrzyć się w króciutkie spodenki, które uchronią nas przed ewentualną "wpadką". Choć przy aktualnych upałach (ponad 30 stopni), na prawdę miałam to głęboko gdzieś (-﹏-。).

Przy okazji przetestowałam moje nowe buty, również z ebaya. Zamawiając, wahałam się mocno o rozmiar. Mój rzeczywisty rozmiar buta to 36.5, natomiast w przełożeniu na podaną azjatycką rozmiarówkę, okazało się, że muszę wziąć 38. Szczęśliwie są idealne! Mogę tylko zagwarantować, że są niesamowicie wygodne, warte swojej (i tak niskiej) ceny, no i będą pasować do większości "stylizacji". Jedyne, co w nic nieco zmodyfikowałam to obwód wokół kostki, gdyż ten był bardzo bardzo luźny. 

To tyle, jeśli chodzi o ubrania ze strony azjatyckiej. Pozostałe pochodzą ze zwykłych sieciówek, więc nie ma co o nich dużo mówić. Koszulka z Hello Kitty tak na prawdę jest piżamką, ale z racji tego, że pobrudziłam inną, musiałam zmienić na to, co akurat zostało ( 〃..). Z dodatków przywdziałam naszyjnik i moją nieśmiertelną, króliczą torebkę. 
spódniczka ebay   top H&M  buty ebay   torebka New Yorker   naszyjnik Claire's

17 komentarzy:

  1. Te buty są prześliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tych butach! Chcę! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik jest śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podeszłam do ciebie na Ryuconie, popatrzyłam czy masz nicka na idencie, zapytałam czy masz nicka, albo bloga, a ty chyba nie zrozumiałaś, przestraszyłaś się i poszłaś dalej, no jak to tak XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Cię strasznie strasznie przepraszam. Nie przestraszyłam się tylko nie wiedziałam o co chodzi i kompletnie nic nie usłyszałam (jedynie, czy mam nick na idencie, dlatego odpowiedziałam, że jeszcze nie mam. Ledwo wtedy weszłam) :c później to cały konwent przeżywałam, jest mi tak strasznie głupio :C :C

      Usuń
    2. Grunt, że się widziałyśmy i nawet zamieniłyśmy dwa słowa XDD <3 I jednak cię poznałam, bo w sumie też sie zestresowałam, że "może jednak nie rozmpoznaje ludzi z internetów" XDD

      Usuń
    3. To na innym konwencie musimy się lepiej zgadać :D
      Teraz przynajmniej wiem za kim się mam rozglądać ^^

      PS - jesteś śliczna :3

      Usuń
  5. Piękna jest ta spódniczka! I w ogóle cudna stylizacja. Mega mi się takie połączenia podobają, ale jak chciałam sobie sprawić podobną spódniczkę i ją przymierzyłam to z przerażeniem stwierdziłam, że mam za szerokie biodra na takie stylówki i nie wygląda to na mnie dobrze. No ale nic, trzeba z tym żyć i jedynie wzdychać do ludzi, którym w tym ładnie. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, jak mam okropny dół, ale jakoś tak lubię bardziej rozkloszowane spódniczki (choć może tylko mi się tak wydawać, że dobrze w tym wyglądam) :P

      Usuń
  6. Strasznie w moim stylu, choć ja trochę mniej słodko, za to bardziej pazurowo. Naszyjnik z najlepszego sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A też tak lubię, zresztą przewaga moich ubrań to jednak jak to nazwałaś "pazurowo" :P Fajny sklep, ale często ceny przegięte :D Teraz korzystałam z tej promocji "3za2".

      Usuń
  7. Kawaii *.* Buty są mega a i spódniczka słodka, bardzo Ci pasuje taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to rzadko chodzę tak na co dzień, jednakże od czasu do czasu uwielbiam się w coś takiego odziać ^^

      Usuń
  8. Cudne buty. Ta piżama świetnie pasuje do całego stroju :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są takie konwenty, obojętnie czego dotyczą, świetne jest to że mogą się tam spotkać ludzie których interesuje to samo :) Spódniczka bardzo ładna i ta koszulka, uwielbiam koszulki z printem! Mimo że preferuję już bardziej klasyczny look, to takie słodkie bluzki kocham ponad życie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza torba i przede wszystkim buty! Bardzo ładnie to wszystko skomponowałaś. Nawet piżamka znalazła dla siebie miejsce :P

    OdpowiedzUsuń

slider