9.7.15

Black Dress


Postanowiłam, że od czasu do czasu wrzucę post odnośnie.. ubrań. Tak, ubrań! Jednak aby pozostać w specyfice tego bloga, będą one dotyczyły mniej lub też bardziej japońskim stylom. Nie chodzi mi o stworzenie jakichś "stylizacji" rodem z blogów modowych, a pokazanie konkretnego ubrania, z jego krótką recenzją. 
Z góry także przepraszam za jakość zdjęć, ale nie posiadam dobrego sprzętu do fotografii. Może z czasem się takiego dorobię (◕‿‿◕。). 

Kuro.
Więc przejdźmy do konkretów. Na pierwszy rzut pójdzie ta oto czarna, gotycko-lolicia suknia. Mam ją już od niespełna dwóch lat i jest to prezent świąteczny od Elenthara. Posiadam rozmiar M, aczkolwiek w tym momencie jest ona na mnie nieco za duża (szczególnie górna część, gdyż tam sporo mi ubyło), choć przy niewielkich poprawkach krawieckich, wszystko jest na swoim miejscu. W komplecie otrzymujemy także dwa dusiki (makiety) na nadgarstki oraz jeden na szyję. Wszystkie trzy wyglądają tak samo, koronkowe, z czarną różyczką i kokardą na środku. Mają zapinanie na guziki, dzięki czemu bez problemu można je przeszywać, by uzyskać swój idealny rozmiar.


Sukienka wykonana jest z elastycznego materiału, co pozwala dostosować się do każdego typu figury. Składa się z kilku warstw. Jedną z nich jest sztywny tiul, który nadaje kształt bombki, a pokrywa go kolejna warstwa falban. Trzeba przyznać, że jest dosyć ciężka i, niestety, dodaje optycznie kilku kilogramów.
To, co nadaje jej "lekkości" jest asymetria - przód krótszy, tył dłuższy. Z tyłu znajduje się też szeroki pas, który umiejętnie zawiązany, doda nam kolejną ozdobną kokardę, a przy okazji wyeksponuje talię. Całość trzyma się na cienkich, falbaniastych ramiączkach, ale można je spokojnie odpiąć. To pozwala nam na kombinacje z różnymi koszulami, założonymi pod ubranie. Wówczas otrzymamy wspaniałą, lolicią kreację (nie zapominajmy o zasłoniętych ramionach!). 

Znajdziecie ją np. TUTAJ



PS - obrazy są mojego autorstwa (✿ฺ◡ฺ‿ฺ◡ฺ)

19 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka! To zdjęcie na którym siedzisz podoba mi się najbardziej, swoją drogą te buty również mi się podobają. xD
    Wow, te obrazy. Może kiedyś skrobniesz o nich jakąś notkę? Wyglądają świetnie! Chętnie przyjrzałabym im się bliżej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te butki mają jeszcze odczepiane kokardki :D
      Jasne, skrobnę post. Dawno już takiego nie było :P

      Usuń
  2. Jestem jak najbardziej na tak, jeśli chodzi o nową serię postów o ciuszkach! Jak już kiedyś pisałam, ślicznie wyglądasz w tej sukience! Masz mega zgrabne nogi, tylko pozazdrościć! xD Sama sukienka oczywiście też śliczna, falbanki świetnie się układają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem takie posty będą, postaram się, by nie były one raz na rok :P
      Kto by pomyślał, że doczekam kiedyś dnia, w którym ktoś mi powie "masz zgrabne nogi" ^^

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz! :3 Sukienka też. :P
    Wielka jakąś maniaczką modową nie jestem, ale od czasu do czau lubię popatrzeć na ładne ciuszki. :D
    Obrazom chciałabym się przyjrzeć bliżej, dlatego mam nadzieję, że też o nich dodasz posta. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już obiecałam wyżej, że dodam, ale w sumie to nic specjalnego :P

      Usuń
  4. Powiadasz, że jesteś ładna, masz pięćset mang i umiesz malować? Wyjdź, tak nie wolno, to nieuczciwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego chyba tylko to drugie się zgadza :D

      Usuń
    2. Skromności wiele, heheszki.

      Usuń
  5. Na pierwszy rzut (mojego) oka niezbyt mi sukienka przypasowała. Dopiero po dobraniu dodatków i czarnych rajstop to jest coś co mi bardzo odpowiada. Lubie gotycki styl. Bardzo ładnie w tej kreacji wyglądasz. :D
    Ach, twoje "p.s." przypomniało mi i o tym czego dawno nie robiłam. tj. rysunku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój styl, ale sukienka sama w sobie całkiem niezła. Ślicznie w niej wyglądasz <3 I te obrazy... ^ ^ Pozdrawiam
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta zróżnicowana długość sukienki *w*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem na ile to zasługa Twoja, a na ile sukienki - ale razem wyglądacie świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na takie posty, z chęcią pooglądać jakieś fajne ciuszki :D. Ładna ta sukienka (głównie z tyłu mi się podoba XD), ale raczej bym jej nie ubrała bo myślę że by mi nie pasowała. Na Tobie oczywiście wygląda świetnie (zdecydowanie też lepiej niż na tej pani z linka XDD)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie w tej sukience wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci do twarzy w takich sukienkach :) A jeśli już o sukience mowa, to ta czarna w stylu gotycki, ładnie się prezentuje z powodu swojej różnej długości. Az samemu chciałoby się przymierzyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tej sukience *o* No i oczywiście chętnie zobaczę więcej takich postów.

    OdpowiedzUsuń

slider