2.4.15

Manga update - kwiecień 2015

Wielu z Was prosiło mnie o aktualizację naszej mangowej kolekcji. Problemem nie jest to, że mi się nie chce, a po prostu fakt, iż mamy je porozrzucane po trzech mieszkaniach i ciężko było złożyć ten post w sensowną całość :3

Korzystając z okazji pobytu w domu rodzinnym, postanowiłam zrobić przegląd tego, co mieści się na półkach. Z góry przepraszam za słabej jakości zdjęcia, ale robiłam je bardzo późnym wieczorem. 

Niestety nie znajdziecie na nich wszystkich tytułów, aczkolwiek zamieszczę dokładny spis całej mangowej kolekcji (: 


Stan na kwiecień 2015 (ok. 488 tomów)
- zakończone,
- kontynuowane,
- wstrzymane/porzucone.


Acid Town, 1-3 
Alicja w krainie serc, 1-8 (c)
Another, 1-4 (c)
Ao Haru Ride, 1-6 
Ao no Exorcist 1-8 
Beast master 1-2 (c)
Beautiful People (C)
Berserk 1-37
Bezsenne noce 1 
Blue Heaven 1-2 
Byousoku per 5cm, 1 
Chobits 1-8 (c)
Claymore 1-22
Croquis 1 (C)
Cześć Michael 1-8 (bez 3,7,9)
Deadman wonderland 1,2 
Death Note 1-12 (c)
Demon Maiden Zakuro, 1-6 
Dengeki Daisy, 1-16 (c)
Devil and realist 1-2 
DOGS 1-8 + 1
Donten ni warau, 1-2 
Doubt 1-4 (c)
Drug-On, 1-5 (c)
Durarara 1
Egzorcyzmy Marii 1
Emma 1-4 
Girls und Panzer, 1-3
Grimms Manga 1-2
Haganai, 1
Hatsukoi limited, 1-4 (c)
Hellsing, 1-10 (c)
Hetalia, 1-4
Hideout 1
High school of the dead, 1-7
Honey&Clover  1
Judge 1-4 
K-ON! 1-4 (c)
Kagen no tsuki, 1-3 (c)
Karneval, 1-7 
Kimi ni Todoke 1-4 
Kobato 1-4 
Kokoro connect, 1-3 
Kuroshitsuji, 1-18 
Kwiat i Gwiazda 1
Kwiaty Grzechu 1-3 
Liberty Liberty 
Loveless 1
Na dzień przed ślubem  (C)
Nad brzegiem rzeki
NANA 1
Naruto 28-30
Odległa dzielnica 1 (c)
Olimpos 1-2 (c)
Opowieść Panny Młodej, 1-6 (bez 5)
Orange, 1-3
Ouran high School Host Club 1-18 (c)
Pandora Hearts, 1-12 
Paradise kiss, 1-5 (c)
Peach Girl, 1-18 (c)
Pet shop of horrors 1-4 
Prophency, 1-3 (c)
Przekleństwo siedemnastej wiosny 1
Puella Magi Madoka Magica The Movie -Rebellion 1
Puella Magi Madoka Magica Diferent Story 1-3 (c)
Puella Magi Madoka Magica, 1-3 (c)
Resident Evil 1-5 (c)
Reversal 1-2 
Rewolucja wg Ludwika 1
Rock na szóstkę  (c)
Samotny Smakosz,  (C)
Służąca Przewodnicząca 1-4 
Sekaiichi Hatsukoi, 1
Seven Days 1-2 (c)
Shingeki no Kyojin, 1-14
Silver Spoon 1-5 
Soul Eater 1-14 + 2PL (c)
Soul Eater Not 1
Special A, 1-16 - brak 12
Spice&Wolf, 1-7 
Stigmata, 1-3 (c)
Strażniczka Orelianu (c)
the Reids, 1
Time Killers
Toradora, 1-6 
Ty, ja etc. (c)
Vagabond 1-11 + 9PL + 1ENG (c)
Vampire Knight, 1-19 (c)
Vassalord, 1-7 (c)
Walkin' Buterrfly 1-4 (c)
Welcome to the NHK, 1-8 (c)
Wolf's Rain 1-2 (c)




19 komentarzy:

  1. Panno Budyń, zazdroszczę tak bardzo, że to aż chyba nie możliwe XD. Przy moich marnych 120 iluś tomikach Twoje to marzenie nie do spełnienia w przeciągu kilku najbliższych lat z powodów zarówno finansowych jak i tych, że aż tyle tytułów mnie nie interesuje. Widzę wszystkie tomy K-on!, ach jak cudownie że już niedługo wydadzą u nas, jeszcze tylko poczekać na Kimi ni Todoke i kilka innych tytułów i można umierać ze szczęścia. *-*
    Pozdrawiam cieplutko (chociaż u mnie za oknem śnieg ;-;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że to jest efekt wieloletniego zbierania :D niestety teraz studencka bieda piszczy w portfelu i 20zł wolę wydać na żarcie :D
      A u mnie dziś nawet słonko było ;)

      Usuń
  2. Na szczęście ja mam kolekcję w jednym miejscu, ale też trudno mi sie zmotywować, żeby zrobić zdjęcie całości XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak to jest, jak nie mieszka się w jednym miejscu :D
      A ponadto wracam do domu, patrzę , a mój dawny pokój po remoncie i nie ma miejsca na mangi D<

      Usuń
  3. Ło boziu... cała biblioteczka *_* Jak będę kiedyś bogata, to może też się takiej dorobię xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otworzenie "domowej biblioteki" nie byłoby złym pomysłem :3

      Usuń
  4. Wasza kolekcja jak zawsze zwala z nóg. <3 Niedługo dobijecie do 500 tomów! Co to w ogóle za liczba! haha Istne szaleństwo. U mnie ostatnio bardzo biednie jeśli o mangi chodzi + bardzo dawno nie przeliczałam ile mam tomów na półkach, ale wątpię, żeby jakoś specjalnie dużo ich przybyło.
    Fajnie, że zrobiłaś zdjęcia akurat z angielskimi wydaniami, bo te są najbardziej interesujące. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno się udać wkrótce, choć wolę mówić "pół tysiąca" - znacznie fajniej to brzmi :D
      Myślę, że uzbierałaby się całkiem podobna liczba.
      A myślałam nawet ostatnio, by przerzucić się na zagraniczniaki, tylko pieniądzeee~

      Usuń
    2. Euro trzyma się na w miarę wysokim poziomie, dolar podskoczył niebotycznie, uchh... Kolekcjonerze zagranicznych wydań nie mają ostatnio łatwo, nawet jen troszkę podskoczył, ale na szczęście w tym przypadku nie jest jeszcze aż tak źle.

      Usuń
    3. Zauważyłam przy sprowadzaniu gier/ ubrań czy po prostu gadżetów. Przez ostatnie miesiące głównie na to uciekły pieniążki, stąd zakup mang ostaje się na dalszym planie. W przypadku zagraniczniaków raczej czekamy na uzbieranie się większej ilości tomów. Pewnie zamówimy za jakieś dwa tomy Shingeki (:

      Usuń
  5. Jezusie, co wy wszyscy ostatnio okradliście bank XD? Ahahaha. Duuuużooo. To aż niewiarygodne ;___;! Podziel się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, ale my tu wszyscy właśnie narzekamy na brak funduszy na mango :V to nie te burżujskie czasy co dawniej :D
      Mam dwa takie same tomy Devil&realist, chętnie oddam, bo mnie trafia na jego widok xD

      Usuń
  6. CZY TO NIEBO.
    Mogę przytulić się do Twojego stosiku? ;^;

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolekcja! Moja jest znacznie skromniejsza, ale nie mam aż tak długiego stażu w zbieraniu mang. ^^
    Nie mam pojęcia, gdzie to wszystko mieścisz. Prawie 500 to ogromna ilość!
    I czy tylko ja mam tak, że kiedy mangi są na półeczce to wydaje mi się, że mam ich mniej, a kiedy tylko je wyjmę i ustawię z nich wieżę to nagle nachodzi mnie "O kiju, ile ja tego mam"? Plus prawie przewracam się pod ich ciężarem. XD
    Wesołych świąt! ~♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juž się nie mogę doczekać całkowitej wyprowadzki "na swoje", bo wtedy sobie tak zaplanuje umeblowanie, by wszystko wyeksponować! O tak! ^^
      Nie, nie tylko Ty :D
      Dziękuję i wzajemnie ^^

      Usuń
  8. jaka pokaźna kolekcja :) u mnie jest prawie 100 pozycji ale w porównaniu do Twojej to nic ;D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj. Jestem dopiero początkującym zbieraczem. Od kwietnia zakupiłam łącznie 7 tomików One Piece, więc nawet przy tych, którzy uzbierali ponad 100 wygląda to bardzo żałośnie. Dlatego jestem naprawdę zszokowana tą pokaźną liczbą, która zgromadziłyście. Budyń, masz naprawdę wspaniałe hobby i jestem tego zdania, że nie powinnaś z tego zrezygnować. W dzisiejszych czasach jest coraz mniej pasjonatów. Większość żyje tylko tylko pracą, pracą, pracą. Nie zamień się w kolejnego robota, bo będzie naprawdę szkoda.

    OdpowiedzUsuń

slider