24.1.14

moja kolekcja mang (nieaktualne)



aktualnie na półkach znajdują się:

1. Karin, 1-7 
2. Ao no Exorcist, 1-3
3. High school of the dead, 1-7
4. Hatsukoi limited, 1-4
5. Karneval, 1-4
6. Prophency, 1-2
7. Naruto, 28-30
8. Ouran High School Host Club, 1-18
9. Death Note, 1-12
10. Doubt, 1-4
11. Judge 1
12. Resident Evil, 1-5
13. Croquis
14. Liberty Liberty
15. Ty, ja etc.
16. Dengeki Daisy, 1-13
17. Beast master 1
18. Kobato 1
19. Chobits 2-8
20. Służąca Przewodnicząca 1
21. Special A, 1-11
22. Pandora Hearts, 1-8
23. Vampire Knight, 1-18
24. Peach Girl, 1-18
25. Kuroshitsuji, 1-14
26. Soul Eater, 1-2
27. Wolf's rain, 1-2
28. Welcome to the NHK, 1-8
29. Puella Magi Madoka Magica, 1-3
30. Silver Spoon 1
31. DOGS 1-4 + 1
32. Grimms manga, 1-2
33. Drug-On, 1-5
34. Spice&Wolf, 1-4
35. Vassalord, 1-7
36. Alicja w krainie serc, 1-8
37. Stigmata, 1-3
38. Demon Maiden Zakuro, 1-4
39. Toradora, 1-2
40. Kokoro connect, 1-2
41. Walkin Butterfly, 2
42. Strażniczka Orelianu
43. Kagen no tsuki, 1-3
44. Paradise kiss, 1-5
45. Opowieść Panny Młodej, 1-2
46. Emma 1
47. Kwiaty Grzechu, 1
48. Hetalia, 1-4
49. Beautiful People
50. Another, 1-2
51. the Reids, 1




Aktualnie oczekuję na pierwsze tomy Honey&Clover, NANA oraz Kimi ni Todoke (:


19 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja. <3 Ile tego razem jest? ^^
    A nowe 3 tomiki, na które czekasz po angielsku, czy oryginały? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nie pomyliłam to 243, także misją jest dobicie do 300 w tym roku :D:D

      Zobaczymy jeszcze jakie się trafią, ale trzy pierwsze na 100% po angielsku. Jeszcze waham się nad Durarara, ale myślę, że się skuszę :D Miałam w planach kupno Shingeki no Kyojin, ale mój chłopak mnie w tym uprzedził (choć nie wykluczone, że nie będę kupować polskiego wydania).

      Usuń
    2. Uła dużo. W takim razie życzę powodzenia. ^^ W tych obecnych zbiorach nie masz nic w innych językach, nie? Tylko polskie wydania? *upewnia się, bo tak tego dużo, że jej umysł nie ogrania*

      Usuń
    3. W swoich nie, ale od dłuższego czasu trzymam na półkach Berserka mojego chłopaka (że jeszcze mnie nie zabił :D). Nie kupowałam, ponieważ on zbiera anglojęzyczne mangi, które mnie akurat interesowały (:

      Sama masz niemniej :D

      Usuń
    4. A rozumiem. <3

      Samych polskich mam sporo mniej od Ciebie. hah ^^

      Usuń
  2. Piękne masz te mangi *W* Ja posiadam na chwilę obecną 16 tomików xd Taka lama, ale cóż poradzić.
    Podziwiam całym serduszkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedys zaczynałam, do tej pory pamiętam te ubogie tomy. Ale po jakims czasie to strasznie wciąga i nim się obejrzysz to odpuszczasz sobie kupno jedzenia na rzecz mangi :D

      Usuń
  3. Matuchno! Nareszcie ktoś, kto ustawia mangi tak jak ja ;__; Hm, ale tylko na niektórych półkach.
    Jezuniu, ile tego. W większości pokrywa się to z moją znacznie skromniejsza kolekcją.
    Matuchno, tu jest 245 mang chyba ;__; I teraz oczywiście, mój dawny obowiązkowy komentarz rytualny, z którego byłam znana : Co za burżujstwo!
    A burżujów najlepiej pytać - czy wie kto, jak sprowadzić manhwę z Sodamu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszczędnosc miejsca :D

      Najlepiej przez internet! :D :D

      Usuń
  4. NANA w Polsce? Och, nie wiem jak mój portfel to wytrzyma XD Zazdroszczę kolekcji ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, albo jeszcze nie :D Także Twój portfel jeszcze pociągnie trochę!

      Usuń
  5. Powiem tyle dość krótko bo mi słów brakuje na opisanie tego cuda. WOW *^* <3 Moja misja to dobić do około 250. XD Zobaczymy jak wyjdzie. I też tak mam ze nie ważne jest wszystko jeżeli masz kasę to zbierasz na mangi. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dokladnie :D Kazdy przyplyw gotowki wedruje na zakup nowej mangi :D

      Spokojnie dobijesz (: Ja wkraczam wlasnie na kolejny szczebel, kupujac anglojezyczne mangi. Tam jest cala gama interesujacych tytulow!

      Usuń
    2. Cóż kusi mnie zamówienie czegoś w innym języku, jednak jak na razie mam dużo serii w naszym języku, więc siłą rzeczy... XD A nasz rynek się dopiero rozwija, więc pomagam w zbycie. :P

      Usuń
    3. Tak, trzeba przyznać, ze polskie wydawnictwa na prawdę sie starają! Wlasnie dzis patrzylam zapowiedzi od Waneko - na prawdę pokazna ilosc nowych tytulow. Równiez JPF sie pręzy, aczkolwiek czytalam o absurdalnych problemach z wydawaniem Fairy Tail. Coraz ciekawsze tytuly do nas trafiają (:

      Usuń
  6. Jaka ogromna kolekcja... Tez chcę taka ^^ Ja w tym roku pewnie przekroczę 100 XD Chociaż jak na razie zapowiedzi nie łapią mnie za serce i chyba mało co wydam na nie kasy. Myślałam niedawno żeby kupić Drrr po ang, ale się wstrzymuje do momentu aż zostaną ogłoszone wszystkie zapowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to dokladnie jak ja. Nie wiem czemu, ale mam wrazenie, że wydadzą u nas Drrr :D

      Usuń
    2. Też mam to wrażenie, dlatego się wstrzymuję XD Po cichu troche osób na to liczy, że Drrr zostanie wydane po pl.

      Usuń
  7. Jak patrzę na twoje kolekcje, to często się pogrążam XDDDDD. 243 do moich klilku... łał.

    OdpowiedzUsuń

slider