12.9.13

(:


video



4 komentarze:

  1. Zniszczyłaś mnie xD A ten taniec niebieskiego ludzika kompletnie zabił xD Skąd Ty wytrzasnęłaś takie cudeńko?! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sobie posklejałam różne filmiki, efekt mnie rozbroił, więc go tu wrzuciłam :D
      Niebieski ludzik jest z anime Welcome to the N.H.K.

      Anime użyte to:
      -BECK,
      -K-ON,
      -The melancholy of haruhi suzumiya,
      -Paradise Kiss,
      -Welcome to the N.H.K,
      -Great teacher onizuka,
      -Uta no prince sama,
      -Kimi ni Todoke,
      -Kuroshitsuji.

      Chyba będę częściej takie coś robić :D

      Usuń
  2. WTF?! Co to za niebieskie ludziki XD?! Szkoda, że to tyko instrumental do Gentelmena, ale i tak AMV przyjemne ^___^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne AMV, ale takie monotonne jak dla mnie, mam zbyt duże zapotrzebowanie na bodźce :D

    OdpowiedzUsuń

slider