18.8.13

Kolekcja

Tutaj będę zamieszczać swoją wciąż skromną, ale rozrastającą się kolekcję (głównie) mang.
Gdybym chciała Wam sfotografować wszystko, co dotyczy m&a oraz Japonii to albo by mi bateria padła, albo skończyła się pamięć :D A tak na poważnie: w swoich zbiorach posiadam również liczne książki dotyczące kraju Kwitnącej Wiśni, powieści japońskich autorów czy  baśnie japoński. Oprócz tego słowniki, podręczniki, fiszki, płyty itd. Może kiedyś tutaj dorzucę (:
Prenumeruję magazyn Otaku od 2008/2009 roku, ale posiadam też kilka numerów z lat poprzednich. Niestety ostatnio zaprzestałam kupowania, ale wciąż prenumeruję magazyn Arigato (:
A wraz z Otaku kupowałam Kyaa. 

video

gdzieś na samym początku
początki
kilka miesięcy temu
aktualnie (więcej na filmie)
Tych numerów lub tytułów, których nie ma na aktualnym zdjęciu zostały pożyczone znajomym (:


A tak na koniec chciałabym Was zaprosić na dwa fora (myślę, że administracja nie będzie mieć mieć przeciwko^^). Niestety wieje tam troszkę pustkami, ponieważ stara (teraz to już dosłownie stara :D) załoga się wykruszyła, więc przydadzą się nowi użytkownicy, którzy na powrót przywrócą życie (:
Zapraszam serdecznie!

KLIK 

KLIK (Ayu - nie miej mi za złe ^^)

Na forach można podyskutować na temat m&a czy dram, ale także japońskiej muzyki, filmów czy książek. Oprócz tego prężnie działa offtop (:D), więc każdy znajdzie coś dla siebie (:

32 komentarze:

  1. Bardzo fajna kolekcja! Podoba mi się, że wszystko jest ułożone, ja dopiero od niedawna mam taką możliwość i bardzo, ale to bardzo się cieszę, że moje artbooki, mangi i książki się już nie niszczą. Niestety, za bardzo zdjęć zrobić nie mogę, bo u mnie stoją w rzędach jeden za drugim xD

    Skoro masz tego aż tyle, może coś polecisz, opowiesz o tym? Najbardziej interesują mnie książki, bo nie jest to coś, co można sobie sprawdzić w internetach, a ja właśnie zbieram się do uzupełnienia kolekcji Oblicza Japonii od wydawnictwa Trio i pewnie jeszcze czasopisma Torii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo też tak stały, ale jak pozbyłam się kilku książek (jestem sponsorem miejskiej biblioteki nr 1:D) to pozwoliłam sobie ustawić pojedynczo (:

      Tak, mam w planach zrecenzować książki, choć szczerze powiedziawszy nigdy tego nie robiłam (:

      Usuń
    2. Przecież nie musisz mieć doświadczenia, dajesz radę pisać o anime to i o książkach dasz, to to samo tylko na inne aspekty się zwraca uwagę :)
      Oooch, też się muszę w końcu pozbyć kilku książek i komiksów, bardzo dobry pomysł~

      Usuń
  2. Jaka duża i łada kolekcja. <3 Rozmaitość tytułów! *O* To ja od razu chciałabym zapytać o Twoje zdanie o pierwszym tomiku Prophecy, bo słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tego tytułu i zastanawiam się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmaitość, bo nie mam konkretnego gustu dot. gatunków (: Ale np. Soul Eater postanowiłam nie kupować (zbyt głupiutkie dla mnie).

      Mnie bardzo się spodobał! Przeglądając tomik w księgarni stwierdziłam, że może być dobre. Kupiłam więc, przeczytałam i jestem pozytywnie nastawiona. Fajna kreska no i grubość, ma aż 220 stron! Czekam na kolejny tom, choć znając studio JG to sobie poczekam może i z pół roku :D
      Stylem trochę zalatuje Death Note, ale w dobrym tego słowa znaczeniu (:

      Usuń
    2. Ja też jestem bardzo otwarta jeśli chodzi o gatunki, ale mam dziwne wrażenie, że u mnie na półkach jakoś dużo shounenów. xD

      No właśnie ze względu na ten straszny cykl wydawniczy Studia JG wolę się 50 razy zapytać, czy tytuł na pewno warty kupienia. hah Lubię takie kryminalne, zagadkowe tytuły a skoro mówisz, że ten jest warty sięgnięcia po niego to się skuszę, co mi tam. xD

      Usuń
    3. Ale jakby Ci się nie spodobało to nie bij biednego Budynia :D Ale jeśli lubisz kryminały to powinno Ci się spodobać (:

      Hyhy, ja tam czekam teraz na silver spoon, o tak :D Specjalnie nie chcę zaczynać od anime, bo (gdy już nastawiam się na kupno czy czytanie mangi) wolę od papierowej wersji, by wkurzać się na anime :D

      Usuń
    4. Co to za uciekanie od odpowiedzialności, hę? xD A tak poważnie to spokojnie, nie oczekuje tytułu, który zmieni mój światopogląd i życie, ważne, żeby przyjemnie się czytało. ^^ Az sprawdziłam na MAL'u i seria jest na szczęście zakończona i ma tylko 3 tomy, w takim razie mogę kupić, bo nawet z szybkością JG myślę, że doczekam się ostatniego tomu. ^^

      Ja mam nadzieję, że będzie mnie stać na SS, bo moja druga połowa 2013 i pierwsza 2014 zapowiada się bardziej figurkowo niż mangowo.

      Usuń
    5. O, widzę, że rozmawiacie o Prophecy. Redaktor naczelny Arigato mi ostatnio polecał, ale cykl wydawniczy Studia JG, a raczej brak cyklu mnie odstrasza, więc kupię tylko wtedy, gdy całość już będzie na rynku, żeby nie czekać miesiącami jak na drugi tom Tokyo Toy Box, polecam takie podejście :)

      Usuń
    6. To też jest dobre wyjście (: Cóż.. pewnie 2 tom wyjdzie za min. pół roku :/

      Usuń
    7. Właśnie dlatego od JG kupuję tylko opowieści Panny Młodej - bo czytam skanlacje i wiem, co się dalej zdarzy :)

      Usuń
    8. Zastanawiałam się właśnie nad kupnem tego (: Bardzo ładne wydanie jest..

      Usuń
    9. Wydanie jest fantastyczne, ekskluzywne i pierwszy raz w czymś od JG nie spotkałam się z ani jednym błędem językowym w tekście ;)
      Moim zdaniem jak najbardziej warto, bo to świetna manga, godna właśnie takiego wydania - ale tylko jeśli lubisz obyczajówki, w których nic się nie dzieje i nie przeszkadza Ci zupełnie inna kultura i inne czasy (bo wątek dużej różnicy wieku w małżeństwie głównych bohaterów wzbudza czasem kontrowersje).

      Usuń
    10. Zdecydowanie to moje klimaty (:
      To upewniłaś mnie, kupię jutro (:

      Usuń
  3. Jej, twoja kolekcja jest cudowna, już chyba nawet kiedyś ją komplementowałam! :D Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowoowowow :O Ja muszę się przyznać, że dopiero mangi kolekcjonować zaczynam. Wolałam do tego czasu jakoś oglądać anime, ale ostatnio też w mangi wciągnęła mnie przyjaciółka, dała mi kilka swoich mang i poczytałam, teraz mam ochotę kupić więcej swoich, bo moja kolekcja jest cóż...mizerna? Jakoś jeśli mam czytać mangę to wolę przeczytać mając tą książkę w ręku, a nie w necie....cały urok jest w tym, że można spojrzeć na okładkę trzymając w ręce i przeglądać strony ^_^ To jest urok mang moim zdaniem i w ogóle wszystkich książek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ending z Chobits *___* wielbię go!
    MATKO. Ile ty masz mang O_____O ... Ja mam jedną małą półeczkę. Prawdziwa otaku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeja ile mang! Powiedz mi, kiedy kupiłaś swoją pierwszą mangę? Niah, kiedyś będę ich miała tyle co ty! :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą? Hmm.. chyba to był Naruto w I klasie gimnazjum, a następnie Ouran i tak się zaczęło :D

      Usuń
  7. Mój Boże, ile tego! Bogactwo.
    To ile masz tomików razem?
    Ile lat kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż nawet z ciekawości je przeliczę, ale nie mam wszystkiego u siebie, bo sporo mang przetrzymuje jeszcze moja kuzynka. I dziś dokupiłam dwie nowe (:
      Hmmm.. koło 4-5 lat już będzie.. W tym czasie powinnam mieć tego w sumie więcej :D

      Usuń
    2. Ja przez nieco mniej niż dwa lata zebrałam zaledwie 68 mang. Smutek wielki.
      I Ty nazywasz to skromną kolekcją :D

      Usuń
    3. Więc... ja uzbierałam 6 mang w niecałe 10 miesięcy xD. Idę się schować T_T.

      Usuń
    4. Mam 186 mang u siebie na półkach. Powinnam dobić do 200 do końca roku (:
      To stało się moim uzależnieniem.. dawniej były nimi książki, wydawałam kasy od groma. Teraz przelało się to na.mangi, książki kupuję od czasu do czasu (pozbyłam się potężnej ilości książek ostatnio). I nie zamierzam poprzestawać. Gorzej z tym, że miejsca mało :D

      Usuń
    5. 188* właśnie znalazłam 2 tomy PH :D

      Usuń
    6. 189* właśnie przyszedł XII tom Kuro (:
      Czyli do 200 spokojnie dobiję :D

      Usuń
    7. D: Muszę jakoś sobie pracę znowu zorganizować, by mango kupować móc XD

      Usuń
    8. Hyhy, tyle wyżeczeń dla mangi :D Ale bardzo dobrze, bardzo :D

      Usuń
    9. Ech, jednak mi się nie uda, bo będę musiała całe dnie poświęcać na zaiwanianie w szkole >:C

      Usuń
    10. Ale pomyśl jakie korzyści z tego! :O

      Usuń
  8. O matko*.* Ile ty masz tych mang. Ja na swojej półeczce mam tylko gdzieś ok. 50 sztuk, ale dopiero jakoś teraz zaczęłam zbierać na serio i aktualnie każdą kasę wydaję na mangi albo książki o Azji [ tych mam póki co ok.20]. To na serio jest uzależnieniexd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mogę, ile Ty tego wszystkiego masz! Masakra, też bym chciała, ale co poniektórzy mogą sobie tylko pomarzyć T^T
    Nie mam za złe :P

    OdpowiedzUsuń

slider