30.7.13

tag

Miałam tego nie robić, ale stwierdziłam, że odpowiem na pytania Strzygi, bo są całkiem ciekawe (: 
To bez głębszego wstępu zaczynam!


1. Czy wierzysz w duchy i inne zjawiska paranormalne, lub masz w zanadrzu jakąś straszną historię, która spotkała Ciebie lub kogoś z twojego otoczenia?
Trochę mnie rozbawiło to pytanie. Otóż, nie, raczej nie wierzę w duchy, aczkolwiek uważam, że istnieje jakaś równoległa przestrzeń, w której mogą krążyć dusze i inne niezidentyfikowane zjawiska. Po prostu jest na to zbyt wiele dowodów. Ponadto wszechświat jest niezbadany, więc skoro w naszej galaktyce znajduje się planeta, na której istnieje życie, to z jakiej racji nie ma innej, w której też ono może się znajdować?
Czy doświadczyłam jakiejś strasznej historii.. hmmm, raczej nie przypominam sobie żadnej, ale jeśli chodzi o drugą część to owszem. Chociażby moja matka, jako dziecko. Pewnej nocy zapalił się piecyk w pokoju, gdzie spała wraz ze swoimi siostrami. Wtedy usłyszała jakiś głos, który kazał jej się obudzić.. Dzięki temu nikomu nic się nie stało (: Takich historii jest o wiele więcej w mojej rodzinie.

2. Czy boisz się igieł lub krwi
Niee, skądże! Co z tego, że za każdym razem dostaję ataku epilepsji na każdym pobraniu krwi! Żartuję sobie oczywiście. Nie boję się krwi ani igieł, boję się lekarzy, ale to nie to pytanie. 

3. Jakie kraje fascynują Cię najbardziej, do jakiego kraju najchętniej byś się wybrał, a może jakie już odwiedziłeś? 
Ja po prostu kocham podróże! Chciałabym przemierzyć świat i zajrzeć to każdego zakątka na Ziemi. Ale jeśli miałabym wybierać, to najchętniej odwiedziłabym oczywiście Japonię, którą fascynuję się od najmłodszych lat, Skandynawię (szczególnie Norwegia i Finlandia) oraz.. biegun północny! Kraje, które już odwiedziłam i byłam w nich min. 24h (licząc bez przejazdów) to: Anglia, Czechy, Dania, Francja (3 razy), Grecja, Hiszpania, Litwa, Słowacja, Niemcy, Węgry, Włochy+Sycylia. 

4. Dlaczego koty to najwspanialsze zwierzęta pod słońcem? 
Stanowczo się nie zgadzam z tą hipotezą, bo najwspanialsze zwierzęta pod słońcem to psy!

5. Wieś czy miasto?
Dałabym odpowiedź 'przedmieścia', ale jeśli mam wybierać to miasto. Tu się wychowałam, mieszkam i nie wyobrażam sobie życia na wsi. 

6. Czy sumiennie czytasz/czytałeś lektury szkolne czy raczej wybierasz streszczenia? Najgorsza i najlepsza lektura?
Czytałam sumiennie w niższych klasach, nie mogłam sobie nawet wyobrazić przyjścia na lekcję języka polskiego bez znajomości lektury. Teraz niestety wspieram się na streszczeniach i opracowaniach, gdyż na moim wspaniałym profilu nie ma chwili wytchnienia na czytanie. Obiecałam sobie, że przeczytam je sobie w wakacje, ale one mijają a mi się nie chce tego nawet wypożyczać :P Za to czytam Anię z Zielonego Wzgórza.

7. Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Nie mam żadnego.

8. Twoje top5 ulubionych filmów, które zapadły Ci w pamięci.
Nie oglądam filmów prawie wcale. I pięciu pewno nie znajdę.. nawet zastanawiam się teraz nad trzema tytułami. Na pewno w pamięci zapadł mi Ostatni Samuraj i BECK. Dobrze oglądało mi się również Wyznania gejszy, Wywiad z wampirem czy Van Helsing. Ale nie wiem, czy mogę te filmy uznać za ulubione.. 

9. Czy słuchasz folku lub muzyki filmowej?  Jeśli tak - ulubieni kompozytorzy lub grupy muzyczne.
Jak wyżej. Filmów nie oglądam. Ale mogę pod to podciągnąć anime. Bardzo lubię ost z Jigoku Shoujo, Vampire Knight czy Yamato Nadeshiko. Również Death Note ma ciekawe utwory. Co to folku.. raczej nie, ale wiele zespołów, których słucham wprowadza brzmienia folkowe do swoich utworów (chyba większość skandynawskich zespołów metalowych tak robi). 

10. Jak oceniasz mnie w dwóch słowach?
Sympatyczna i intrygująca (:

11. Czy ty też za wszelką cenę chciałeś być wegetarianinem?
Jestem! I to od siedmiu lat! :D 

Ja tradycyjnie na tym ucinam ten łańcuszek, jestem mało twórcza :DDD 

~ po słowie 

Wróciłam z Krakowa i z moich pierwszych zajęć. Szczerze Wam powiem, że zostałam na nich nieco podbudowana (: Pani Zosia stwierdziła, że jestem dobrym materiałem na ASP, ale muszę włożyć bardzo dużo pracy. Tak więc muszę robić minimum trzy szkice dziennie na rozruch, szybkie szkice, bardziej czasochłonne, plenery, nagabywanie ludzi itd. Oprócz tego warto poćwiczyć martwą naturę (czego akurat ie znoszę). Powiedziała mi, że mam bardzo 'malowniczą kreskę, wrażliwą, delikatną, lekką i bardzo finezyjną'. Chyba dobrze? (:
To moja pierwsza praca z zajęć. Trochę kiepskie zdjęcie, no ale cóż.. nie wymagajmy wiele od mojego telefonu :D Jest to, nieco zmodyfikowana przeze mnie, reprodukcja obrazu Alfonsa Muchy Summer. Rozmiar kartonu 100x70, wykonanie tradycyjne, czyli ołówki B2 i B4, gumka chlebowa i tyle. Lubię minimalizm (: Czas to sześć godzin stania i machania ołówkiem.. Czy jestem zadowolona? Trochę, mogło wyjść ciut lepiej (:

4 komentarze:

  1. hah Ja też nie oglądam filmów, jestem tak przyzwyczajona do 30-minutowych odcinków anime, że ciężko mi wysiedzieć przy czymś dłużej. Chociaż maraton parunastu odcinków pod rząd lubię sobie zrobić, dziwna sprawa, może to dlatego, że kompletnie nie kręcą mnie aktorzy...
    Twoja praca jest prześliczna! *O* Nie dziwię się, że zostałaś pochwalona, naprawdę masz ładną kreskę, ćwicz, ćwicz i dostań się na ASP. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O JEZU, twoja praca jest śliczna *___* jak dla mnie jesteś wspaniałym materiałem na ASP! <333
    I popieram, że najlepszymi zwierzętami są psy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita z tymi swoimi pracami. Naprawdę nadajesz się na ASP i cieszę się, że czujesz się podbudowana. Ćwicz ładnie :) Powodzenia i gratulacje, bo odwalasz kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże to jest śliczne *0* Oby tak dalej! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń

slider