15.12.12

szkice

Witajcie,
na dworze coraz bardziej ponuro. Właśnie zauważyłam, że pada :< 
Przechodząc przez miasto, wstąpiłam do empiku i zakupiłam sobie pierwszy tom mangi Kagen no Tsuki, Ai Yazawy oraz Soul Eater, Atsushi Ohkubo. Szczególnie ciekawił mnie pierwszy tytuł, gdyż uwielbiam twórczość pani Yazawy. Ach, byłabym prze szczęśliwa, gdyby wpadli na pomysł wydawania Nany (ale w cuda nie wierzę). Moja skromna kolekcja mang, troszkę się rozszerzyła. Wygląda mniej-więcej tak, jak na zdjęciu.  
Ale nie o tym dzisiaj mowa (: W tej notce przedstawię Wam kilka moich bazgroli, a żeby pokazać moją twórczość na nudnych lekcjach w szkole. Tak więc nie załamujcie się na ich widok, każdy może w jakikolwiek sposób zabijać czas! No i większość z nich jest do tej pory nieukończona ^^


1. Kot Behemoth
Ten sympatyczny kociaczek początkowo miał naszkicowanego słodziutkiego pysiola ze ślicznymi, błyszczącymi oczkami. Jednakże, z kaprysu, wymazałam mu je, pozostawiając efekt widoczny na zdjęciu. Chciałam zrobić go nieco obłąkanego, ale niezbyt mi się to udało (:
Na cieniowanie nie zwracajcie uwagi, nie miał być to górnolotny szkic. 










2. Aoi z the GazettE

3. Ruki z the GazettE

4. Kocia piękność

5. Młody wilczek 

6. Dzika róża

Jestem ostatnio bardzo bardzo bardzo mało produktywna.... 

17 komentarzy:

  1. O matulo, twoja kolekcja jest skromna? O.O Moja w porównaniu do twojej to się może jedynie schować.
    Ale może dlatego, że ja raczej z reguły mang nie kupuję, jedynie serie, które naprawdę lubię;)

    A rysunki naprawdę dobre, szczególnie portrety członków the GazettE. No i ten młody wilczek jest przesłodki. Kotki zresztą też^^
    Kot Behemoth wyszedł całkiem przerażający z tymi pustymi oczyma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty i ta Twoja "skromna" kolekcja x_x Ja to o takiej mogę tylko pomarzyć...
    Szkice oczywiście cudowne <3 Naprawdę świetnie rysujesz!
    A tak swoją drogą, jeśli jesteś zainteresowana, to zapraszam na kolejne nowe opowiadanie na tojikomerareta-tori. Króciutki one-shot ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy post na skosnoocy.blogspot.com Zapraszam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli twoja kolekcja jest "skromna" to jak miałabym nazwać moją? :O
    świetnie rysujesz, zazdroszczę talentu!
    Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeee! Nie skomentowałam! Jaki wstyd, czuję się teraz paskudnie. -.-' Ach.
    Zacznę jak zwykle od tego: bardzo ładny szablon! Kurczę. Zawsze tak piszę, ale wyjątkowo absorbuję Twój styl. :D Trochę zalatuje gotykiem. XD Hah.
    ~*~
    Przyznaję się, że przybyłam z chamskim zamiarem SPAM'u, ale na razie skomentuję zaległości.
    Bardzo lubię deszcz, więc zamiast smutnej buźki pewnie postawiłabym: "XD"
    SKROMNA KOLEKCJA MANG?! XD Mam zaledwie kilka tomików Naruto, ale może to dlatego, że nie kręcą mnie mangi zbytnio.
    Dlaczego wymazałaś mu takie oczka? Teraz wygląda jak ślepiec. XD
    ~*~
    O w mordę! Faceci z Gazetto wyszli Ci bardzo podobnie! I całuję stopy, za to, że nie zrobiłaś paringu. Matko, jaka radość! :D Rukson trochę chudy, ale i tak podziwiam. Ja piernicze! *O*
    ~*~
    Jeśli to jest mała produktywność, to ja dziękuję. Uciekam pod koc. Stworzyłam dwa rysunki ostatnio, a i tak byłam dumna, że chociaż to. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, nie pytaj! Tak się ucieszyłam z tej wiadomości. Skakałam po mieszkaniu wte i z powrotem, mówiąc wszystkim, że wychodzi manga z mojego ulubionego anime. XD Nawet na chemii musiałam to powtórzyć nauczycielce, bo chwaliłam się kumpeli. Cóż, mania otakowska.
    Na szczęście to tylko jedno anime, na które tak poluję pod każdym wydaniem, bo do innych raczej nie ma dostępu. Chciałabym jeszcze kiedyś figurkę, ale to nie na moją kieszeń, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budyńku, co z Tobą? ♥

      Usuń
    2. Szkoła :<
      Dziś weszłam i tak mi głuuuupio, że nic się nie odzywałam...

      Usuń
    3. ~ i bardzo dobrze!
      Oczywiście, teraz tak trochę żartuję, aczkolwiek, tęskno za Tobą w tych wszystkich sferach.
      Mam nadzieję, że szkoła trochę odpuści, w końcu czerwiec za pasem :3 W każdym razie, powodzenia życzę, we wszystkim co robisz i czasu! :D

      Usuń
    4. Dokładnie! Sama nie wiem, jak mam określić ten rodzaj literatury, on jest po prostu... cholernie trudny i trzeba nie lada skupienia, żeby wiedzieć co i jak. Choć czasem i Murakami schrzani za przeproszeniem jakiś wątek albo zakończenie. ^^'
      ~*~
      Podstawówka? Hah! Widać na jakim poziomie rozwojowym jestem! XD Oczywiście żartuję.
      Do mnie te zespoły niesamowicie przemawiają. Lubię też coś mocniejszego od czasu do czasu, ale raczej utrzymuję się w tych klimatach. :3
      ~ a co do mojego pysia... hm, wstawiłam dwie notki temu! Teraz spokój przez kolejne kilka lat. XD

      Usuń
    5. Jest, ale zarazem urzekający. "Schrzanić" uuu... ostre słowa do mistrza :D Może bardziej - nie trafić w gusta czytelnika :D

      Hahahah.. sweet :D
      To dobry rodzaj muzyki, aczkolwiek dla mnie lekko bezpłciowy. Lubię jakieś wyraziste brzmienie. Chociaż jest wiele zespołów (głównie sprzed kilku dekad), które wielbię...

      *Budyń zastanawia się, czy czytała tę notkę* Nie no, jestem pewna, że widziałam Twoje zdjęcie :D

      Hmm...może by notkę skrobnąć..:D

      Usuń
  7. Ojejku, jak tu dawno nie było nowego posta. Lecz i tak skomentować bloga muszę, gdyż zachwyt nad Twoją biblioteczką jest po prostu nie do opisania. Zazdroszczę tylu świetnych tytułów.

    Poza tym cudowny szablon, czuję się u Ciebie dosłownie jak ryba w wodzie.

    No i trzecia, ostatnia już sprawa - gratuluję talentu, świetne rysunki (": Kot piękny.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Jeszcze tylko żałuję, że nigdzie nie widzę przycisku obserwuj, ah.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odwiedziny (:
      Fakt, dawno nic nie pisałam, ale to wszystko z powodu braku czasu (dobra, chęci również :D).

      Tak powoli zbiera się coraz więcej tytułów, powoli nie mieszczą się na regałach.. już nawet nie wiem, co z książkami mam zrobić :D Sporo ostatnio oddałam do biblioteki, jednakże wciąż mam ich od cholery!

      Jak dostanę kopa w pupcię to może coś nowego napiszę (:

      Pozdrawiam (:

      Usuń
    3. Ja przyjmę!

      Nie no, żartuje. Mam podobny problem z miejscem na książki, na półce zostało mi go chyba tylko na dwa tomiki mang. Co będzie potem nie wiem, aż się boje myśleć.
      Za to biurko mam całe wypchane starymi młodzieżówkami, starą fantastyką i tak dalej, próbowałam sprzedać, nawet u siebie na blogu, ale nikt tego brać nie chce. ^^" A mi się w dodatku fundusze skończyły i.. no właśnie.

      Usuń
    4. Rozumiem, rozumiem :D
      Ja właśnie ostatnio pozbyłam się głównie fantasy i teraz chcę upchnąć gdzieś te "młodzieżowe-fantasy". Chyba już jestem za stara na takie klimaty.. Ostatnio mam fioła na punkcie książek przygodowych - i to mam na myśli opowieści z podróży (coś w stylu dzienników).
      Ale mang nie oddam!! :D

      Usuń
  8. Wcale nie taka skromna ta twoja kolekcja! Sporo porządnych tytułów widzę. <3 W dodatku masz talent do rysowania, zazdroszczę, ja nigdy nie byłam w tym dobra. Kotek jest słodki. ^^

    OdpowiedzUsuń

slider