25.9.12

Pierożki dla każdego ^^

Czołem wszystkim. Tu Pinernals. Tak, dałem z siebie wszystko na francuzie Kudziu :D
Dzisiejszy post poświęcę sobie.
Tak więc jak to koleżanka wcześniej napisała interesuję się
mangą i anime, nie jedną serię obejrzałem w swoim czasie. Od pewnego czasu zacząłem dużo się zajmować rysowaniem. Ogółem rysuję już od paru lat, jednak do tej pory nie były to prace z których mógłbym być w jakiś szczególny sposób dumny, zwłaszcza że od bardzo dawna nie miałem weny na porządny rysunek i nigdy wcześniej nie wprawiałem się zbytnio w anatomię i inne szczegóły, co było dużym błędem. Jednak zdałem sobie z tego sprawę i staram się to teraz naprawić. Dlatego codziennie "maltretuję swój nic-mu-niewinny-tablet" i "rozkładam na części ludzką anatomię" (oj, Kudziu!).
Rysowanie od tego momentu zaczęło sprawiać mi ogromną radość i satysfakcję (przedtem nie aż tak bardzo). Liczę że w przyszłości będę mógł studiować grafikę komputerową i w międzyczasie stworzę swoją własną mangę (pomysł na fabułę już mam i zdaje mi się że może się sprawdzić, mimo tego nie będę zdradzał szczegółów). Jednak zanim zacznę podejmować takie kroki, chcę się najpierw odpowiednio dobrze wprawić w tym co robię, gdyż nie powinienem robić mangi pod wpływem emocji, bądź kaprysu, bo nic dobrego z tego nie wyjdzie oraz w taki sposób zniszczyłbym sobie opinię o historii, którą zamierzam stworzyć. Co jakiś czas będę wstawiał tutaj swoje prace razem ze swoimi przemyśleniami na temat otaczającego mnie świata. Teraz nie zamierzam się poddawać i będę dążyć do spełnienia wszystkich celów. Ten blog z pewnością pomoże mi rozwijać swoją pasję
i sprawdzać swoje postępy.

I taki rysunek ode mnie na dziś. Jest jeszcze w wersji roboczej lecz zamierzam go wkrótce pokolorować. Bazgrząc dzisiaj na lekcjach, wyjątkowo spodobał mi się rysunek, który zrobiłem, dlatego zdecydowałem się zrobić podobny w domu. Odnośnie bazgrołów w zeszycie zamierzam zrobić osobny temat, tak więc czekajcie i oceńcie powyższą pracę (zamierzam jeszcze poprawić i dorobić pewne szczegóły).
PS: Lubicie pierożki? Bo ja baaaaardzo i Kudzia dobrze o tym wie :D

1 komentarz:

  1. No hej :D

    Również bardzo lubię rysować, choć moje prace przypominają raczej wypociny przedszkolaka, niż porządny rysunek ^^' No cóż... wydanie własnej mangi to bardzo ambitny plan, życzę powodzenia!
    Co do twojej pracy... albo się wpatrzyłam, albo ma nieco zbyt grube przedramię.Poza tym jest ok, podoba mi się (a jak dopracujesz szczegóły, to będzie idealnie) ;)

    Pierożki... zależy jakie ^^

    Pozdrawiam- Andzik

    OdpowiedzUsuń

slider